Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania dotyczące naszych usług i automatyzacji.

1. Jakie korzyści przyniesie mi automatyzacja? Ile zaoszczędzę czasu i pieniędzy?

Automatyzacja przynosi wymierne korzyści finansowe i czasowe. Jeśli prowadzisz gabinet stomatologiczny, wiesz jak często telefony pozostają nieodebrane - każdy taki telefon to potencjalny pacjent, który może pójść do konkurencji.

Nasze rozwiązania automatycznie:

- Odpowiadają SMS-em na nieodebrane połączenia
- Umawiają pacjentów na wizyty
- Przypominają o wizytach
- Zbierają i zarządzają opiniami

Dzięki temu zyskujesz więcej pacjentów przy mniejszym zaangażowaniu recepcji.

2. Ile czasu i mojego zaangażowania wymaga wdrożenie?

Proces wdrożenia trwa do 21 dni został zaprojektowany tak, aby nie zakłócać pracy firmy.

Twoje zaangażowanie:

- Odpowiedzenie na pytania dotyczące procesu rejestracji specyficznego dla firmy oraz Twoich preferencji
- Kilka spotkań online (konfiguracja systemu)
- Przygotowanie danych dostępowych (Facebook, Google My Business, strona internetowa)
- Krótkie szkolenie dla recepcji

Wszystko inne robimy za Ciebie.

3. Ile to kosztuje?

Wycena następuje indywidualnie po zbadaniu potrzeb firmy.
Okres próbny, 14 dni jest darmowy.
Obowiązuje ustalona stała comiesięczna opłata abonamentowa, w zakresie 985 zł - 2225 zł w zależności wybranych od funkcji systemu.
Dodatkowo obowiązują koszty za zużycie tokenów AI, SMS itp., zwykle nie przekraczają one 100 zł miesięcznie i do 100 zł miesięcznie są wliczone w cenę abonamentu.

4. Jak poradzę sobie z obsługą systemu? Gdzie znajdę pomoc?

System jest intuicyjny i łatwy w obsłudze. Zapewniamy pełne wsparcie:

- Wsparcie 24/7 w języku angielskim od twórców platformy
- Nasze wsparcie - odpowiadamy do 48 godzin
- Baza wiedzy - materiały pisemne i video
- Indywidualne spotkania wyjaśniające wątpliwości

5. Co gdy produkt mi się nie spodoba? Jak wypowiedzieć umowę?

- Test bezpłatny: 14 dni
- Okres wypowiedzenia: 1 miesiąc
- Bezpieczne rozwiązanie umowy: wykonujemy i przekazujemy Ci kopię zapasową danych, abyś mógł korzystać z nich nadal poza systemem.
- Przykład: Wypowiadasz 15 marca → ostatnia płatność 1 kwietnia → dostęp do 1 maja

Bez ukrytych opłat czy dodatkowych zobowiązań.

6. Czy programista mojej strony nie zrobi tego taniej?

Nie. Oto dlaczego:

Nasze przewagi:

- Specjalizujemy się wyłącznie w automatyzacji dla gabinetów stomatologicznych
- Przeszliśmy intensywny trening z najlepszymi agencjami (zysk 100,000$ miesięcznie)
- Współpracujemy z Karen Smith - absolwentką Harvardu, która zautomatyzowała 80+ firm
- Używamy dedykowanego oprogramowania niedostępnego dla typowych agencji webowych

Typowa agencja webowa nie ma tej wiedzy ani narzędzi.

7. Czy mogę zobaczyć demo rozwiązań?

Tak! Demo jest dostępne: Film Demo Auto-Mate
Napisz maila na mogazadev@gmail.com z pytaniem o demo, a chętnie zaprezentuję Ci więcej materiałów.

8. Kim jest właściciel firmy?

Moje kwalifikacje:

- Wykształcenie: informatyka w biznesie + studia magisterskie informatyki
- Doświadczenie: 5 lat prowadzenia firmy z nienaganną reputacją
- Wyróżnienia: nagroda w banku ING za wzorowe rozwiązanie automatyzacyjne
- Opinie: pozytywne referencje dostępne na LinkedIn dostępne do wglądu tutaj: Opinie Linkedin
- Szerszy opis doświadczenia dostępny tutaj: O Właścielu Firmy

Gwarancje:

- Zawsze terminowe płatności
- Aktywna obsługa klienta
- Realizacja zwrotów zgodnie z umową

9. Czy automatyzacja zmieni sposób pracy recepcji?

Nie wprowadzamy rewolucji - tylko usprawnienia:

Co działa automatycznie:

- SMS-y na nieodebrane połączenia
- Nagrywanie rozmów
- Przekierowanie połączeń na recepcję

Co nowego dla firmy:

- Intuicyjna aplikacja mobilna
- Panel systemu marketingowego
- Krótkie szkolenie (wszystko wyjaśnimy)

10. Czy rejestracja nowego numeru to skomplikowany proces?

Absolutnie nie. Zajmujemy się tym w ramach wdrożenia:

- Numer kupujemy bezpośrednio z systemu
- Przygotowujemy wszystkie dokumenty
- Proces trwa 15 minut
- Opłaty rozliczane w jednej fakturze z abonamentem
- Możliwość automatycznych płatności

11. A jeśli potrzebuję dodatkowych automatyzacji?

Oferujemy również niestandardowe rozwiązania:

Przykłady dodatkowych automatyzacji:

- Integracje z systemami (np. Felg Dent)
- Automatyzacja faktur
- Transkrypcja nagrań dla pacjentów i stomatologów
- Inne procesy specyficzne dla Twojego gabinetu

Zasady:

- Pytamy o potrzeby przed rozpoczęciem współpracy
- Jasne warunki w umowie - bez niespodzianek
- Dodatkowe automatyzacje mogą zwiększyć opłatę wdrożeniową
- Zwykle bez wpływu na cenę abonamentu

12. Jestem zadowolony ze współpracy. Jak mogę Was wesprzeć?

Sposoby wsparcia:

- Wystaw opinię na Google
- Poleć nas znajomym

Program poleceń - dodatkowy zarobek dla Ciebie:

- 10% opłaty wdrożeniowej od poleconego klienta
- 10% wartości abonamentu miesięcznie przez cały okres współpracy

To dodatkowy pasywny przychód i pomoc znajomym w rozwoju biznesu! Możesz zarobić jednorazowo 800 zł i co miesiąc nawet 265 zł.

13. Jestem zainteresowany. Jak się z wami skontaktować?

Sposoby kontaktu:

- Zadzwoń / wyślij SMS: +48 692 314 864
- Napisz do mnie e-mail: Mail
- Napisz do mnie na LinkedIn: Kontakt Linkedin
- Zarezerwuj bezpłatny audyt marketingowy dla Twojej firmy: Spotkanie

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami! Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości.

Umów konsultację teraz